Paul Nieveen van Dijkum, ons nieuwe PvdA-raadslid, beëdigd

Door Harm Groeneweg op 2 april 2018

Paul Nieveen van Dijkum, ons nieuwe PvdA-raadslid, beëdigd
Ook onze commissieleden-niet raadslid treden aan.

Beëdiging Paul Nieveen van Dijkum

Donderdagavond 29 maart 2018, een volle raadszaal op het stadhuis. Familie, vrienden en bekenden, allen verzameld om de beëdiging van “hun” raadslid mee te maken. Ook voor de PvdA treedt er een nieuw raadslid aan: Paul Nieveen van Dijkum. De naambordjes zijn al op de tafels geplaatst. Paul zit op een mooie plek, links (uiteraard!) van het college, vooraan naast het spreekgestoelte.

De ceremonie verloopt vlot. Het uitreiken van de bloemen, de fotosessies en vanzelfsprekend het feliciteren duren langer. Nieuw is, dat nu ook de beoogde commissieleden-niet raadsleden geïnstalleerd worden. Voor onze partij zijn dat Marion van Hoof-Ward (commissie Ruimte) en Tiemen van der Worp (commissie Bestuur). Paul zal de commissie Samenleving gaan bemannen.

Met de steun van een aantal actieve leden en de bestuursvoorzitter gaan we er met dit enthousiaste team de komende 4 jaar vol tegenaan!

We wensen Paul, Marion en Tiemen heel veel succes met hun belangrijke werk voor ons mooie IJsselstein!

Harm Groeneweg

Over Harm Groeneweg Begin jaren ’80, in de tijd van Joop den Uyl, aan het eind van mijn studie aan de Landbouwhogeschool in Wageningen, ben ik lid geworden van de PvdA. Een keuze waar ik nooit spijt van heb gehad. Steeds weer ontmoette ik binnen de partij bevlogen, inspirerende mensen, waarmee je graag discussieert, acties

Meer over Harm Groeneweg