11-3 Linkse Wolk wandeling door IJsselstein

12 maart 2023

Op zaterdag 11 maart 2023 was de PvdA IJsselstein actief om de verkiezingen onder de aandacht te brengen. Daarvoor waren een aantal activiteiten georganiseerd:

RodeTent: onze bekende rode tent was weer opgezet op de Overtoom. Tussen 12.30 en 14.00 uur was het team van de PvdA team IJsselstein daar om in gesprek te gaan met voorbijgangers en geïnteresseerden. Uiteraard ontbrak de warme chocomelk en wat lekkers niet.

RodeSlingerbus: op deze dag reed er ook een rode bus door de provincie. Diverse kandidaten en lokale lijsttrekkers hebben een aantal stops gemaakt om lokale activiteiten ondersteunen. IJsselstein was ook een van de stopplaatsen op deze zogenaamde slingertocht. De bus kwam volgens planning aan rond 13.00 uur.

Linkse Wolk Wandeling

Linkse Wolk Walk: de bundeling van krachten door progressieve, linkse, partijen maakt wat los aan de andere kant van het politieke spectrum. Er wordt gesproken over een linkse wolk. Wij vinden dat een fantastische geuzennaam en daarom hebben de leden van de afdeling IJsselstein samen met de inzittenden van de Rode Bus rond 13.15 uur een linkse wolk wandeling gemaakt door de historische binnenstad van IJsselstein. Hiervoor waren ook speciale borden gemaakt met een wolk.

Na afloop ging de Rode Bus naar Utrecht waar op het Neude de dag werd afgesloten: