Niet 1 maar 2 PvdA gemeenteraadsleden in IJsselstein. Stemmers: bedankt!

30 maart 2022

De stemmen zijn geteld, de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in IJsselstein is bekend.

De komende 4 jaar is de PvdA IJsselstein met 2 raadsleden en 2 commissieleden actief in de lokale politieke arena. Voor Paul Nieveen van Dijkum is het raadslidmaatschap niet vreemd. Dat heeft hij ook al in de afgelopen 4 jaar met verve gedaan. Daarbij heeft Marlieke van Schalkwijk hem alweer twee jaar ondersteund als commissielid.

Nu zitten zij beiden in de gemeenteraad waarbij Marlieke fractievoorzitter is geworden. Zij worden daarbij ondersteund door Usha Poort en Senada Nikocevic die als commissielid een niet te onderschatten rol vervullen.  Voor Usha is dit niet helemaal nieuwe want die heeft zich alweer een aantal maanden warmgelopen als commissielid. En gelukkig is ook Senada niet helemaal onvoorbereid want zij heeft samen met Usha en Marlieke binnen de PvdA een voorbereidende cursus gevolgd.

Wij hebben dan ook alle vertrouwen in dit team en willen onze kiezers hartelijk danken voor hun stem en het vertrouwen.

Uiteraard zijn we binnenkort gewoon weer in de wijken te vinden, Want wij zijn en blijven IJsselsteiners en we steken onze handen uit de mouwen voor een STERKE STAD VOOR IEDEREEN!