2 juli 2021: Rode Rondvaart in IJsselstein

26 juli 2021

Diverse leden van de PvdA hebben op 12 juli jl. IJsselstein letterlijk vanuit een ander perspectief gezien.  We zijn in 4 groepen met Ysselvaert meegevaren voor een Rode Rondvaart. Om 19.00 uur hebben we inde volle zon een PvdA hoekje bij een van de aanlegpunten gemaakt.

Daar werden de leden en een aantal genodigden (we hadden plaatsen over) ontvangen met een hapje en drankje.

Om 20.00 uur  vertrokken met enkele regendruppels de eerste 2 boten. Een boot met sociaal democraten en een boot onder leiding van onze politieke kapitein Paul met vertegenwoordigers van andere partijen (waarbij alleen SDIJ, LDIJ en VVD zijn ingegaan op de uitnodiging…). Na  ruim 3 kwartier kwamen ze droog en vol enthousiasme over ons mooie stadje vanaf het water terug.

Snel de 2 volgende boten vol met leden ,die onder deskundige info van vrijwilligers van stichting Ysselveart verrassende info kregen over de geschiedenis van ons stadje. Uiteraard sloten we af met een hapje en een rood drankje.