Door Harm Groeneweg op 8 december 2018

Knijperen in IJsselveld-Oost

8 December, 12 u, de Knijperploeg IJsselveld-Oost zit aan een welverdiende bak koffie in het WIC aan het Kameraplein. Zojuist is de wijk weer grondig opgeschoond. Wat een gezellige ploeg mensen. Deze keer met de extra hulp van 3 man van de PvdA-IJsselstein.  Onlangs vierde de Knijperploeg haar 20-jarig (!!) bestaan. De wijk kan trots zijn op zo’n betrokken, actieve club mensen!

De PvdA helpt graag. Tegelijkertijd wordt ook de band tussen onze fractie en de wijk weer eens aangehaald.

De volgende knijperdag wordt in de agenda genoteerd: zaterdag 13 jan. 2019, verzamelen vanaf 9.30 u in het WIC, Kameraplein 73.

Uiteraard maken vele handen licht werk; zeker de komende ronde, wanneer er veel vuurwerk-afval verwacht wordt. Als u eens zin heeft om mee te doen, meldt  u dan aan op de website van de Knijperploeg.

Van harte aanbevolen!!

Harm Groeneweg

“Ik ga voor een groene, gezonde stad, voor een geweldig IJsselstein!” Als landbouwkundige weet ik maar al te goed hoe belangrijk de natuur is. Een groen IJsselstein is een gezond IJsselstein. Groen zorgt voor een milder klimaat, bomen en planten zijn de longen van de stad en leggen CO2 vast. Maar groen biedt ook speelruimte

Meer over Harm Groeneweg