Rode rozen voor onze jubilarissen

Door Harm Groeneweg op 30 april 2021

De rode rozen in de fietstas. Ingekocht voor morgen, 1 mei 2021, voor onze jubilarissen.

In onze IJsselsteinse afdeling zijn 3 leden 25 jaar PvdA-lid, en 3 leden zijn zelfs 50 jaar lid!

Dat is wel een bos rozen waard. Tegelijkertijd zullen we de leden morgen de bijbehorende jubileumspeld overhandigen. Samen met een persoonlijke felicitatiebrief van PvdA-voorzitter Nelleke Vedelaar.

Hoe geweldig is het om voorzitter te zijn van zo’n afdeling! We hebben met Paul, Marlieke, Marion, Usha en Anke een fantastische fractie. En in het afdelingsbestuur met Ad en Tiemen zoveel inspiratie, daadkracht en gezelligheid.

Prima allemaal, maar op de achtergrond hebben we óók onze afdelingsleden. Trouwe PvdA’ers! Met vragen, opmerkingen, steun en feedback waar nodig. Kortom, een geweldige club!

Natuurlijk: “Iedereen telt mee!” bij de PvdA. We zijn er niet alleen voor de leden, maar voor álle burgers van IJsselstein. Maar morgen, 1 mei, zetten we graag een keer onze jubilarissen in het zonnetje. Dik verdiend, gefeliciteerd en ontzettend bedankt,

Jullie trotse afdelingsvoorzitter

Harm Groeneweg

“Ik ga voor een groene, gezonde stad, voor een geweldig IJsselstein!” Als landbouwkundige weet ik maar al te goed hoe belangrijk de natuur is. Een groen IJsselstein is een gezond IJsselstein. Groen zorgt voor een milder klimaat, bomen en planten zijn de longen van de stad en leggen CO2 vast. Maar groen biedt ook speelruimte