Welkom bij de PvdA IJsselstein

De PvdA afdeling IJsselstein is met één lid vertegenwoordigd in de Gemeenteraad van IJsselstein. PvdA-raadslid, Jeanette de Neijs (foto) wordt bij haar raadswerk ondersteund door twee cluster-leden, Marion van Hoof-Ward (Cluster Ruimte) en Paul Nieveen van Dijkum (cluster Samenleving)

IJsselsteins College gevallen op UW Samenwerking

door Paul Nieveen van Dijkum op 23 september 2017

Politiek rumoer in IJsselsteinse Raad Het is u vast niet ontgaan dat er enige politieke polemiek is ontstaan na het opstappen van wethouder Vincent van den Berg. Dit allemaal op het dossier van UW Samenwerking. In februari na het opstappen van wethouder Huib Veldhuijsen hebben wij als PvdA een motie van wantrouwen ingediend, tijdens de

College wil sociale werkvoorziening anders organiseren

door Paul Nieveen van Dijkum op 4 november 2016

Behoud van passend en betaald werk en arbeidsvoorwaarden voor medewerkers met een WSW-dienstverband (Wsw-werknemer) tot aan hun pensioen. Dat is ook voor de toekomst verzekerd. Wat op termijn wel gaat veranderen, is de wijze waarop gemeenten Nieuwegein, Lopik, IJsselstein, De Ronde Venen, Vianen en Stichtse Vecht de uitvoering van de Wet sociale werkvoorziening willen gaan